Bonus k modelu Martini Porsche 935/78 Mobidick

30.08.2015 11:57

Predstavujem Vám bonusový model od autora Jana "Yanna" Priškina. Model som lepil ako betatest. Je v netradičnej mierke 1:43. Túto mierku som prijal s nadšením, keďže zbieram kovové modely v tejto mierke a tento typ mi chýbal. Aj napriek absencii interiéru a rôznych drobných detailov, model v zbierke vyzerá veľmi pekne. Lepil sa veľmi pohodovo, no napriek malej mierke vyžaduje modelárske skúsenosti. Prezentovaný model má malé nedostatky, hlavne v rozmiestnení grafiky, tieto boli po teste odstránené, takže po zakúpení "Albína zo Stutgartu" dostanete model v sfarbení v akom sa zúčastnil závodu 24 hodín Le Mans 1983. Ak sa Vám model páči, prípadne máte nejaké postrehy a námietky, napíšte mi do sekcie "Napíšte nám" a ja Vaše postrehy budem tlmočiť autorovi.

Fotogaléria: Bonus k modelu Martini Porsche 935/78 Mobidick

admin kabaka© 2011 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode